01.57 - Frida kan inte sova!


Jag kan inte sova!
Ligger och tänker på allt möjligt. Dessutom är det så jäkla varmt i mitt rum att jag svettas som en grriiis! Inte fan hjälper fläkten heller. Inte nog med det. Har blivit täppt i näsan. Omöjligt att somna.
Jag mår skit nu och jag funderar om jag verkligen överhuvudtaget ska åka till jobbet imorgon. Men jag jobbar ju bara till 4 så det ska väl kanske gå om jag inte känner mig ännu sämre imorrn. Får hoppas på det bästa.
 
"För någon dag sedan undrade jag om mögelost kan mögla. Nu har jag fått svaret. Det kan det efterom det utvecklas nytt och en annan sorts mögel på osten som är oätligt. Men hur fan ska man se att en mögelost är möglig. Gud vad oviktig information. Men så är det!"



Drömmar
Shit vad jag har många drömmar som jag vill uppfylla. Det finns så mycket jag vill göra och uppleva. Men först måste jag komma över min rädsla och min blyghet. Fattar inte hur jag kan vara så feg.

Det jag bland annat vill göra är;
* Ta sånglektioner.
* Sjunga inför en stor publik. 
* Plugga/jobba utomlands.
* Studera vidare.
* Hoppa fallskärm/bungyjump.
* Ta motorcykelkörkort.
* Lastbilskörkort.
* Lära mig att sy/Designa mina egna kläder.

Det är så mycket mer jag vill göra men orkar inte skriva något mer. Vissa saker skäms jag för också och vissa pratar jag inte högt om. haha :p Kanske kommer på något mer framöver.  

Jag vill som sagt studera vidare någon gång i framtiden och jag har redan bestämt mig för vilka utbildningar också. Jag vet att jag kanske inte har världens bästa betyg för att komma in på vissa utbildningar, men inte fan tänkte jag på det när jag skolkade från lektioner. 
Jag har iallafall som önskemål att studera på psykologi-, dietist-, socionom- och kriminologiprogrammet. Eller någon utbildning där man kan jobba som makeup artist eller som något inom mode. Vad vet jag inte riktigt än. :)


Loong time ago.


 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0