090807


Blev att jag sov över i Dalsjö inatt. Guud så skönt jag sov. Det är nog därför jag lyckades stiga upp 9 och vara vaken fortfarande. haha :p

Igår pratade jag och mamma om att jag skulle anordna en fest uppe i sommarstugan. Frågade runt lite hos mina kompisar och de flesta tyckte faktiskt att det var en bra idé. Så nu ska jag sätta mig ner och titta på någon helg som passar. :) Har snackat med min släkt också, eftersom dom också har stuga där uppe. Och det funkade för dom med. Vi fick till och med sova i deras stugor. Så det blir kanon det här ;p
 
Ikväll är det middag/kräftskiva hos Joel och Emmy. Senare drar vi vidare på fest, maybe. Johan kommer hem från Stockholm idag också. jippi :) Kan inte bli bättre!
 
  

Kommentarer
Postat av: Alex

hoppas verkligen jag också kan/hinner vara med! se till att det blir efter 3e september :D

2009-08-07 @ 12:28:21
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0