090828


Nu är jag hemma igen efter en vecka i Stockholm. En långtråkig sådan också. Har varken haft något internet eller kanaler på tv:n. Men det var skönt att få vara med Johan, bara vi två.

Nu i helgen har jag planerat att färga håret. Rödblont. Vet att mamma kommer strypa sig själv när hon ser mig ha gjort det, men nu skiter jag i det. Jag vill ha förnyelse. Om jag inte trivs i det här så färgar jag tillbaka till blont igen. Så enkelt är det med den saken.
Jag funderar om jag ska göra det själv eller hos en frisör. Kan ej bestämma mig. Det kommer ju självklart bli bäst om jag gör det hos en frisör men är lite snål. Men ska ta reda på hur mycket det kan kosta först innan jag gör det där :)


Linsday Lohans svall....

eller Nicole Kidmans..... ?

Själv tycker jag nog Lindsays.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket, håller helt med att de blir värre och värre och tyvärr även yngre och yngre 0/



/L

2009-08-29 @ 07:13:04
URL: http://wesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0