Dags att sova kanske.


Nu har jag sökt två jobb. Duktig jag är. Men fan, det tar mycket längre tid än vad man tror.
Måste skriva ett inlägg med inlevelse som förklarar på bästa möjliga sett varför just en själv ska få jobbet. Skit svårt ju. Därför jag aldrig får något jobb för jag är så jäkla kass på att uttrycka mig. Eller så är det för att jag inte har så där jätte bra cv. Vem vet. Båda delarna spelar nog stor roll.
Det ena jobbet jag sökte var att göra diverse kontorsuppgifter hos Polismyndigheten i Stockholm och den andra var hembiträde hos en familj på Lidingö. haha :p
Nu orkar jag inte söka något mer och jag orkar inte sitta uppe längre heller. Klockan är liksom 6 på morgonen. 

Godnatt säger jag nu och ställer klockan på 10.
4 timmar ska väl vara lagomt. haha 

Natti natti.


Sommaren lider mot sitt slut. Björkarna börjar bli gul och löven faller till marken.
Kyligt är det på morgon och kväll. Svensk sommar känns inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0