En ORM!!


Idag har jag varit till sommarstugan igen och umgåtts med mamma. Gick till stranden och lade oss där. Väldigt skönt och jag kan nog kanske säga att jag fått liiiite färg på mig idag. jiiiiippii.
Fick se en orm idag också. Usch! Jag hållde på att skita ner byxorna. Jag hatar ormar och jag var liksom inte beredd på det. Såg i ögonvrån att det var något som rörde på sig och när jag kollade dit var det en freakin-jävla-ORM-helvete. Jag skrek och sprang tills jag ansåg att det var säkert att inte den där ganska lilla "snoken" inte skulle döda mig! Men det gick bra. haha ;D  

 
Mamma bar bort den med krattan som tur var. Jag vågade mig fram till slut med kameran. Sånt här måste ju  dokumenteras ;)


Nu ska jag strax duscha och göra mig iordning för kvällen. Vet inte riktigt om man ska vara uppdressad eller lite mitt emellan. Äh, får ringa Emmy. Blir lite grillning hemma hos Joel & Emmy först. Gött! Jag är så jäkla hungrig.



Kommentarer
Postat av: Sara

Uscha fyyy!!! Det där var inte snällt mot syster din, tror du jag förde lite ljud i bussen eller?!

2009-08-08 @ 21:10:05
URL: http://lindblomsara.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha blev du rädd för bilden?! Jag vet att du är jätte rädd och jag hade verkligen inte viljat ha med dig där när vi såg ormen. Du är ju värre än mig ;)

2009-08-09 @ 01:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0