Förvandlingen kan börja.


Ja nu är det dags. Färgen sitter i och jag kan lova, det blir rött så in i helvete!
Jag kanske skulle ha tagit den andra röda istället. Stod och velade mellan två olika nyanser av rött och det känns som den här blir lite väääl röd. Men Emmy och Hanna lyckades övertala mig till att ta den här. Jag litar på dom att det blir bra nu! :)
Annars köpte jag slingor också så då blir det ju lite ljusare. Det blir säkert bra det här. Tänk positiva tankar :)

Fan, jag är bara rädd och nervös tills mamma kommer hem. Jag sätter nog på mig en mössa och säger att jag fryser för hon kommer flippa ur totalt. Det sa jag när jag skulle färga mörkare blont med, men nu är det fan rött vi snackar om! Hoppas hon inte svimmar bara. haha

 

Nu är det bara några sekunder kvar tills jag ska tvätta ut det. Håll tummarna att det blir bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0