Frulle dags.


Nu har jag nyss varit till kostrådgivaren. Det gick skapligt ändå. Hade gått ner 2 hekto! haha
Men det är ju alltid något. Det går iallafall neråt istället för uppåt.
Tyvärr så började min mage skrika efter mat där, eftersom jag inte hann äta någon frukost. Guuud vilken hatblick jag fick av rådgivaren när jag sa att jag inte hade ätit någon frulle. :p

Så nu ska jag ta och äta frukost, är så jäkla hungrig. Sedan ska jag, syster och hennes kille åka en sväng till Bollnäs och inhandla saker tills ikväll. Jag ska även till banken för nu har jag fått mina skattepengar. Äntligen ;)
Ikväll blir det kräftskiva här hemma med Saras alla kompisar. Tur att Johan hänger på mig så jag inte känner mig allt för ensam och utanför.


Nej nu måste jag äta. Min mage låter högre och högre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0