Långgolf & Tomas Ledinkonsert i regnet.


Tro det eller ej, men idag har jag, Emmy, Joel och Johan varit i Annefors och spelat långgolf. I och för sig så spelade inte jag utan bara följde med som moraliskt stöd, men det var helt otroligt ändå. haha. Nästa gång kanske jag också spelar lite, men först måste jag träna lite. Sist jag försökte träffa den där jädrans lilla vita bollen så misslyckades jag om och om igen. Jag är kass!

   


 

Ikväll blev det en kväll med älskling. En mysig sådan dessutom. Denna helg har det varit Orhalla och ikväll spelade Tomas Ledin. Han spelade alla hans gamla godingar så det blev lyckat. Tror inte att det hade varit så underhållande om hans nya låtar spelades. 
Nej, fy fan. Nu har jag suttit och försökt skriva på det här inlägget i snart 2 timmar. Det går inte att kombinera film med att sitta vid datorn. Så nu lägger jag ifrån mig datorn och fortsätter imorgon istället. 

Soooo long. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0