Jobba jobba joooobba!


Usch vad dålig jag känner mig nu. Igår bestämde jag mig för att kanske orka upp tidigt för att träna. Jag ställde klockan på 9 vilket egentligen inte är så tidigt, men men. Jag spelade till och med in mig själv säga; TRÄNA TJOCKIS!, som alarmsignal. Men det hjälpte inte. :( Jag är hopplös. 
Nu börjar jag jobba om 20 minuter så nu finns det ingen tid till att förbränna fett inte. Och ont i halsen har jag också. Jävlar om jag börjar bli sjuk då vet jag inte vad jag gör.  

Jag håller tummarna på att den här dagen kommer gå fort!



Kommentarer
Postat av: Sara

Knäppis! Du är inte tjock... Hoppas det går bra att jobba =)

2009-08-05 @ 15:55:10
URL: http://lindblomsara.blogg.se/
Postat av: Frida

Näe men det var ju ett peptalk för att jag skulle upp och träna. men som sagt. Det funkade inte det heller. haha :p

2009-08-05 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0