Promenad dax!

Första promenaden på AS länge!
Tänkte jag skulle ta tag i det här nu igen. Ska till kostrådgivaren på fredag och jag har ingen aning om hur jag ligger till nu. Men det känns som om det bara blir värre och värre. I värsta fall så avbokar jag tiden hos henne. Jag vill inte åka dit och få höra att jag gått upp igen. Då kommer jag börja gråta. Men iofs kanske det är nyttigt att få höra också så kanske jag skärper till mig :)
Gymmet i Arbrå öppnar nu snart igen så då ska jag sätta igång. Gå och träna där några gånger innan jag flyttar!

......


Nu har jag nyss vinkat av Johan som ska åka tillbaka till Stockholm.
Nu är det så att vi har börjat prata om att skaffa hund. I oktober kan det vara så att vi har en liten hund med oss. Men ingenting är bestämt än eftersom det kommer bli svårt både för ekonomin och tiden till att passa upp. Men det skulle vara förbannat mysigt med en hund. Jag har ju önskat mig en sen jag var 5 år!!


Vem vill inte ha en sådan här skönhet hemma!

Kommentarer
Postat av: Jacke

Det är mycket jobb med en hund du! Visst är det mysigt men ni kanske ska se först hur det går att bo ihop i ettan ;)

2009-08-12 @ 11:59:38
Postat av: Jacke

Och dyrt blir det! Fan, skaffa jobb först ;)

2009-08-12 @ 12:00:11
Postat av: Emilie Eriksson

En hund är det bästa man kan skaffa sig:) Man tar sig råd till det den behöver:) Du kommer aldrig ångra dig, vad funderar du på för ras?

På min andra blogg kan du se mina små älsklingar:)

http://maxochkyramylovemylife.blogg.se/?tmp=11213357

2009-08-13 @ 00:49:53
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0