Solig dag i Umeå stad


Idag har vi varit ner på stan lite och kikade runt. Jag inhandlade två par skor, men inget mer.
Vi är så dåliga på att äta lunch så efter halva dagen är vi helt slut och trötta med en värk i huvudet som gör att man bara vill lägga sig ner och dö. Så kände vi oss idag!
Så det blev bara någon timme på stan. Och när jag trodde att jag skulle få åka hem för att äta mat så vill ju syster såklart ut på jakt efter någon prydnad eller ljusstake hon kan ha på tvbänken hon köpte i måndags. Jo men visst, jag ställer upp. Vi letade i jätte många affärer men till slut hittade vi jätte fina saker för as billigt pris. Sara gjorde ett kap!

Nu har vi nyss varit och handlat. Som vanligt. hehe. Ska strax börja med maten. Kyckling och potatisklyftor i ugn. göttt.
 
Imorgon ska vi upp tidigt för att åka någonstans för att paddla kanot. Jag vet inte vart för jag är ju inte hemma här riktigt. Men kul ska det bli. :) 2 timmar med paddeln och en 7 km lång promenad tillbaka till bilen. hehe


Det känns som igår. Men icke!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det var verkligen inte igår, du ha rätt känns verkligen som så. Men snart blir du Sthlmare på heltid :)

2009-08-20 @ 12:59:43
Postat av: Anonym

Linn btw ;)

2009-08-20 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0