Undringar om framtiden.


Ibland kan jag känna mig panikslagen över vad som komma skall. Vad framtiden ska utbringa. Jag har ingen aning om vad jag vill göra i mitt liv. Och då menar jag jobb. Om jag fick välja så skulle jag tjäna pengar för ingenting och bara må bra. Resa runt i hela världen och se nya saker varje dag. Men tyvärr så vet jag inte hur jag ska få tillgång till sådana pengar. Esch, varför ska det vara så svårt.
Jag blir så avundsjuk på de människor som redan vet vid tidig ålder vad de vill bli när de blir stor. Visst hade jag drömmar när jag var liten om att jag skulle jobba inom ett visst yrke. Men de har liksom avtagit nu. Då drömde jag om att bli polis eller pilot. Men idag vet jag ingenting!
 
Nej, jag får ta och sova på saken. Kanske kommer på vad jag vill bli i drömmarnas land!  
Godnatt.


Nu saknar jag mitt blonda hår lite faktiskt! Typiskt.


 

Kommentarer
Postat av: Emilie Eriksson

Ja men då är det bara att köra, men behöver inte tänka såå långsiktigt, passar det, så passar det:) Ibland kan det vara lite jobbigt men man ångrar aldrig en sekund, se till bara att ha mycket tid i början så den slipper vara själv:) tror det blir toppen, det finns inget bättre än hundar:)och just hundarna du nämnde har starkt psyke och är väldig själv ständiga så jag tror ni kommer trivas med någon av dom hundarna:) Hoppas du får som du vill:) Lycka till:) Kram

2009-08-13 @ 19:26:03
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0