Beslut ger mig ångest.


Ännu en dag har gått. Stod ut en väldigt trött dag på jobbet. Därför var det extremt skönt att sluta klockan 4. 
Ja, och vad har jag gjort sen dess. Inte mycket alls! 
Kom hem och allt jag ville göra var att lägga mig ner och dö, men jag åkte upp till sommarstugan till mamma och pappa för att få lite käk. Grillat, muums! 

Nu har jag lite beslutsångest för jag vet inte om jag ska åka till Stockholm i helgen eller stanna hemma. Jag vill gärna träffa Johan men det känns som om jag aldrig får någon lugn stund. Sitta på en buss fram och tillbaka är inget jag ser fram emot. Sen sa Kristine en jäkligt förnuftig grej, att jag nog kommer få tillräckligt av Sthlm sen när jag flyttar dit. Så det har hon fan rätt i. Men ja, jag måste tänka lite längre först. Hm, det vill säga tills imorgon för då måste jag senast boka biljett. Oj, beslutsångest!!!! 

 

Kommentarer
Postat av: Jakob

Stanna hemma! Passa på medan du bor där ;) Dessutom! så jobbar både jag och linn hela helgen så ingen ide att åka ner då!

2009-08-05 @ 00:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0