090831


Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter. Och jag har mycket att göra.

-Först måste jag ringa tandläkaren och boka en tid. Innan jag blir 20 och är tvungen att betala. :p
-Jag ska ringa läkarmottagningen för att boka tid till att ta bort födelsemärken.
-Ska åka till Bollnäs för att kika lite extra på underkläder. Var alldeles för trött för att orka titta på det idag.
-Kanske svänger förbi Arbetsförmedlingen också och frågar om jag kan få lite cash medan jag är utan jobb.
-Jag har bestämt mig för att byta tillbaka till p-piller igen så jag får väl ringa till Ungdomsmottagningen också då.
-Såklart får jag inte glömma att göra slingorna i håret.


Jag tror det var allt. Jag kommer säkert på något mer.
JO just det ja! Jag ska ju självklart fortsätta med att rensa ur min garderob.
Hittills har jag bara lagt ett par skor till försäljning. Alla kläder känns så heliga för mig. Kan inte, och vill inte sälja eller ge bort något. Det som är för stort vill jag ha kvar för jag kommer säkert gå upp i vikt framöver så då kan jag ju ha dom igen. Och det som är för litet kanske jag kan ha om jag går ner lite i vikt. :p
Och det som jag inte använder kanske jag en dag upptäcker att det är förbannat snyggt och vill genast börja använda det!
haha, jag är hopplös. Jag kommer förevigt ha kvar mina kläder! 

Men. Vilket egentligen är bra. Oftast kommer modet tillbaka och det blir modernt igen. Jag blev överlycklig när jag hittade gamla kläder efter mormor och mamma. Det var ett halleluja moment!
Så jag kan lika gärna spara mina kläder så min dotter (om jag nu får någon) kan återanvända dom ;)
Pang snilleblixt!


Min arm tar fan upp hela jäkla bilden! haha
Muuuuskler!
Or fat. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0