090809


Imorgon är det jobb igen. Sista veckan sen åker jag till syster en vecka och sen flyttar jag. Tror jag iallfall :)
Gud vad tiden på Ica har gått fort tycker jag. Jag har ännu inte lärt mig kassan än. Skulle egentligen göra det förra veckan men då var det så mycket varor och fryshaveri så det blev ingen tid över. Men jag hoppas att jag iallafall ska få lära mig grunderna den här veckan :)

På fredag är det kräftskiva här hemma. Syster kommer hem från Umeå och har anordnat en skiva för hennes kompisar med respektive. Såklart bjöd hon mig och Johan också. Snällt :)
På lördag partar vi vidare då det blir släktträff uppe i Dalsjö. Det ska bli mysigt :) Längesen hela gänget var samlat. Ser fram emot hela helgen :)


Nu ska jag sova. Men först titta lite på tv.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0