Lyskväll


Nu är jag hemma från en mysig lyskväll i Dalsjö. Det var marsaller tända överallt, till och med på andra sidan sjön. Jag skulle ju som sagt cykla upp dit men precis när jag klätt på mig började det regna så det blev inget. Hade ingen lust att cykla alls då och dessutom blåste det. Såklart när jag kommer upp till Dalsjö så vänder vädret och det blir sol. Menmen, har bestämt att jag ska cykla dit imorgon istället och åka hem med mamma och pappa senare. Det blir nog bra :) 
Dagen började med att vi gick på en promenad i skogen. Det var härligt. Jag är barnsligt förtjust i naturen, tro det eller ej. Därefter var det dags att invänta maten. Jag var så jäkla hungrig så denna måltid blev väldigt uppskattad. 
Sedan var det dags att tända alla jäkla marsaller. Det var värt mödan och shit så mysigt det blev. Speciellt när det blev kolsvart ute och bara lysen syndes över hela området. Det var fint! 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0