Rödhårig?


Nu funderar jag på att färga om håret. Till rött. haha :p Eller ja, typ lite blond-röd-brun. haha ;D Vet inte hur jag ska förklara heller. Esch, får se om det händer någon gång i framtiden.

Nu mår jag mycket bättre. Är lite tjock i huvudet och lite täppt i näsan men det funkar. Har bara tagit det lugnt idag som jag sa. Det var sköönt. :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag är ensam hemma och jag orkar nog inte vara i Dalsjö med mamma och pappa. Får se om någon vill hitta på något annars blir det hemmakväll med mig själv. Kanske laddar hem någon film eller serie att kika på. Och måste ju köpa något gott också. Morötter med dip. Mums!
 

   
Typ som Lindsay Lohan vill jag ha håret. Men inte alltför rött dock!

Kommentarer
Postat av: Jacke

det skulle du nog passa i faktiskt!

2009-08-07 @ 20:38:12
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/
Postat av: Frida

Det skulle bli perfekt !

2009-08-07 @ 21:37:40
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0