Rösterna är räknade.


Nu har jag gjort en röstning eftersom jag har en sådan enorm beslutångest! Förstår inte.
Jag skrev iallafall ett sms där jag frågade om jag skulle färga håret röd-brun-blont eller tillbaka till blont. Gjorde därefter ett massutskick till några kompisar för att höra vad de tyckte.
De flesta tyckte att jag skulle färga håret rödbrunt. Just nu är ställningen 8-2 till att jag ska färga rött och det är tre som inte svarat ännu. Så ja, om jag ska följa röstningen så kommer det ju bli rött :) 

Japp nu var det en till som rösta. 9-2 till rött! 

Det är ju ingen fråga om saken. Folket har gjort sin röst hörd. :p 
Imorgon kanske det kan bli så att jag är röd i huvudet! 
Men ..... ..
Det är ju så att min beslutångest spökar igen. Jag kan inte bestämma om jag ska försöka att färga det själv och riskera att det kanske blir bajs av alltihop, eller om jag ska gå till en frisör och spendera en förmögenhet. 
Det kommer ju helt klart bli bäst resultat om jag går till en frisör (om hon/han verkligen lyssnar och förstår vad jag menar vill säga), men det kommer ju dessutom kosta över tusenlappen. Jag är snål! 

Jag är iallafall glad att jag nu har bestämt mig för att göra det och jag vet till och med hur jag vill ha det!
 
 



Nä, imorgon är det jag som åker in till stan och kollar om det finns någon schysst färg att köpa själv, annars ringer jag frisören bums och frågar hur mycket stålar hon ska ha!

Usch, jag hatar beslut.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0