091201


Umeå vistelse!

Är hos syster nu i Umeå. Trevligt värre.
På söndag natt fick jag för mig att åka till Sundsvall och övernatta där.
Klockan 4 på morgonen kom jag till Sundsvall och jag började med att hämta upp Jimmy och åkte därefter till 
7Eleven eftersom han var så hungrig. Sen kort därefter tog vi en trip upp på berget för att kolla på utsikten över Sundsvall stad. Fint fint.. 

Men sen blev jag så förbannat trött så åkte och slaggade. 
Nästa dag typ vid 2-3 tiden åkte jag vidare till Umeå. 
Klockan 6 kom jag fram till systers lägenhet och var härligt trött kan jag lova. 
Jag var så trött att jag nästan mådde illa! 
Det är fan ett under att jag klarade bilresan utan att krocka, köra i diket eller somna till vid ratten.  

Syrran kom hem vid typ 7 tiden och vi käkade lite innan vi parkerade framför tv:n. 
Jag hann väl kolla på tv en timme innan jag slocknade! 
Men guuuuu så skönt det var! 

Såklart när jag precis har kommit in i drömmarnas värld och riktigt slappnat av så pekar syster mig på näsan! 
Hon ville att jag skulle gå och lägga mig i sängen. Men jag tror snarare att det var så att hon inte ville vara vaken själv! haha :) 

Måste säga att det är härligt häääärligt med drömmar!
Inatt drömde jag om något som jag så gärna önskar vore sant!
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0