091202


Godmorgon godmorgon!

Har precis lyckats klivit upp ur sängen och ska strax sätta mig vid frukostbordet med syrran.
Inatt har varit en jobbig natt.
Vaknade vid 01.00 och hade så fruktansvärt ont i ryggen. Så ont att jag bara vred och vände på mig.
Det gick fan inte att sova.
Jag hade en stor lust att gå in och väcka syrran så hon fick massera mig lite.
Men jag vågade inte. Hennes pojkvän sov här inatt och han skulle upp och jobba.
Så jag låg där och tyckte synd om mig själv!

Jag somnade till slut när klockan närmade sig 03.00. Så idag är jag ooootroligt trött.
Om en timme ska vi vara nere på stan så det är bäst att man gör sig i ordning kanske...


Igår blev en fet kväll!
Först lagade Andreas och Sara mat. Mycket gott.
Efter det skulle vi baka lussekatter. Vi gjorde dubbelsats så nu har vi lussekatter till nästa år också :0
Vi köpte en pepparkaksdeg dessutom, som vi skulle baka lite pepparkakor av.
Men vi åt bara degen för det mesta.
Så ni kan ju gissa hur JÄKLA ont i magen jag hade!
Menmen, jag får skylla mig själv.

Nu är det dags för frullle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0