091206


Hej hej bloggen!

Idag har jag (som vanligt) sovit alldeles för länge.
Vaknade först vid 10 tiden och var kalaspigg. Men jag var själv i Jakob och Niklas lägenhet så hade inget att göra.
Gick därför och la mig igen och vaknade av att Jacke ringde och väckte mig.
Hade då 13 sms på inkorgen! Herregud.

Johan kom hit senare och skulle umgås med Jacke. Det kändes så hilma konstigt.
Men det gick väl bra. Bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Vi drog så småningom iväg för att käka något. Det blev en pizza för omväxlingsskull.
Träffade då också Linn och hennes pojkvän Sebastian. Trevligt trevligt :)

Nu sitter jag i soffan som jag ska sova i inatt.
Kände för att skriva av mig lite på bloggen så fick låna Jackes dator..

Imorgon ska jag kliva upp med Jakob och äta frukost med honom. Jag kommer väl säkert vara död men det är bra att jag kliver upp tidigt. Trots att jag säkert kommer gå och lägga mig efter att han åkt.
Mina planer imorgon är att träffa Linn en sväng eftersom hon är ledig.
Får se om jag hittar dit bara :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du hittar dit ;) sen måste jag faktiskt erkänna att du var pigg o glad imorse! inte en döding precis. vilket var bra!



och ja, du sover säkert nu ;)

2009-12-07 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0