091214


Idag är det måndag och ja, vad ska man göra.
Som vanligt så händer det inte mycket i mitt liv.
Jag ska försöka jobba lite matte hade jag tänkt. Eftersom jag inte har någon bil så får jag sitta hemma och jobba. Men det funkar nog det med.
Skulle vilja åka en sväng på stan också, men det är lika bra att man blir hemma.
Får inte göra av med några fler pengar nu!

Julklapparna är strax klara för min och systers del.
Det känns som vi har köpt jätte mycket till föräldrarna. Men det är dom värda!
Nu är mitt dilemma vad jag ska köpa till syster bara. Alltid svårt!


Jag var in på Vasakronan nu när jag vaknade och kikade på om det fanns några nya lägenheter.
Och ja, det fanns det ju!
Ganska stora dessutom, så jag får fråga Kristine om hon vil flytta ihop med mig. hihi
Det skulle vara jäkligt kul men jag förstår helt och hållet om hon inte vill. Det kanske är skönare att bo själv.
Men vi får se vad som händer. Jag vet bara att det kommer bli förbannat jäkla skönt att få flytta.
Sen om jag bor själv eller med Kristine, det blir lika bra vad det än blir.
Längtar längtar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0