091218


Jag har ont i ryggen! :(
Var ju och opererade bort ett födelsemärke på ryggen igår och fick sy tre stygn.
Nu låter det som om det var värsta stora, men det var det inte.
Jag fick sy bara för att de skar bort det. Av någon anledning.

Nu gör det skit ont. Kanske för att bedövningen har gått ur.
Men jag kanske är lite mes också! haha


Pappa har gnällt heeeeeeeela jävla morgonen om att jag ska kliva upp!
Jag får aldrig sova ut. Aldrig aldrig aldrig.
Nu är jag less. Jag blir bara irriterad men samtidigt rädd när han skriker. Han låter som en övernaturlig varelse. Typ som orcherna i Sagan om Ringen! Hjäääääälp!

Jag kom hem vid typ 3 inatt så jag tycker att jag åtminstone kunde få sova till 11. Men icke.
Jag och Emmy åkte hem till Julia och Malika en sväng och kikade på film och käkade tacos och en massa godis. Sedan rullade vi (bokstavligen) vidare till Emmy och bara umgicks. Trevligt :) Sen kom Linn och Sebastian hem från Stockholm och svängde förbi en sväng. Satt uppe till 2 och snackade strunt.

Nej, nu måste jag röra på mig!




091218 ...... Det är snart julafton FFS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0