bilresa.



Hallååå!

Nu har jag bestämt mig.
Ska åka hem till Hälsingland ikväll.
Nu blir det käk först och hjälpa syster med lite småsaker i lägenheten.
Sen påbörjar jag den 5-6 timmars långa bilresan.
Allt skulle kännas så jäkla mycket bättre om inte min bästa skiva har börjat hacka :O
Jävla oflyt hela tiden...

Jag får väl ta fram pappas gamla sketna skivor som ligger och skräpar i bilen.
Rock 'n' Roll BABY!


Imorgon tar jag tåget till Kristine i Uppsala. Blir lite shopping och partaj.
Iofs har jag inte så mycket pengar att shoppa för men jag kan alltid vara smakråd åt Kristine. haha.
På lördag åker jag troligtvis vidare till Stockholm och hälsar på lite folk där. Tror jag iallafall.
Det är sånt som visar sig framåt helgen.

Nu är det dags för mig att börja packa allt och fräscha upp mig lite.
Soo long.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0