misstag...


Gud vad många misstag man gjort genom åren.
Pinsamma misstag.
Dåliga misstag.
Äckliga misstag.
Oförglömliga misstag.
Roliga misstag.

Det kan göras en lååång lista.

Men tänk att alla misstag har gjort mig till den jag är idag.
Och undrar om jag skulle vara så mycket annorlunda om jag aldrig gjort dom där misstagen.

Jag tror att allt man gör, varje minsta sekund spelar in i vilken man är och i vilken man utvecklas till att bli.
Roliga misstag kan man ju lätt skratta åt och ha roligt åt.
Men pinsamma misstag är fan det värsta. Dessutom är jag extreeeeemt duktig på att göra just sådana misstag.
Vissa kan man skratta åt efter ett tag, medans andra vill man helst bara radera ur minnet.
Men jag kan ju inte göra någonting åt skiten! Gjort är gjort som man brukar säga..
Så då kan man lika gärna skratta åt det mesta.
Fast iofs. Det finns vissa grejer som inte ens är roligt i mina ögon. Som jag önskar att jag kunde göra ogjorda.

Men esch. Skit i samma. Man lever bara en gång!
Jag är otroligt glad att jag ändrat mig. Ändrat min personlighet.
Förut gick jag och ältade såna här skit saker.
Nu bryr jag mig inte speciellt mycket. Om det inte är en JÄTTE stor grej då vill säga..

Först tänkte jag berätta några pinsamma händelser jag gjort....
Men fan heller. Så roligt ska ni inte få!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0