091212



Jag känner för att skriva något här innan jag somnar.
Men allt är bara tomt.
Jag kanske är alldeles för trött att jag inte orkar tänka.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn och jag känner lugnet sprida sig i kroppen.
Känns najs...

Har haft en bra dag med kompisarna.
Åkte lite fyrhjuling till Emmys stuga där vi sedan grillade korv i öppna spisen. Väldigt trevligt var det. :)
Sen blev det såklart att kolla på idolfinalen. Man förstod väl vem som skulle vinna så det var inte speciellt spännande eller intressant i mina ögon. Men det är ju alltid kul att umgås.

Imorgon är det marknad i byn. Ska väl vara trevlig att följa med mamma dit en sväng.
Förhoppningsvis kommer jag träffa Julia och Malika där också.
Sen skulle mamma till Bollnäs men jag fick inte följa. Undrar om det vankas julklappar!
På kvällen ska jag iväg och bowla med några vänner. Skönt att göra något annat för omväxlingskull.
Senare blir det kanske lite bada tunna. Det ska bli underbart!
Får se om det rinner ner lite vin också.


Fick tillbaka min gamla dator som varit inne på lagning i evigheter.
Hittade en massa gamla bilder. Roligt!
Men det är mycket krångel med den här nu såklart.
Visst, jag var lite klantig med internet kanske. Men allt annat är också fucked up.
Vissa saker är försvunnen.
Men jaja, det löser sig nog.


Shit vad jag har varit blond :O


Gud vad sur jag ser ut...
Men det är sådant ni får vara beredd på.



Kommentarer
Postat av: Alex

vad var det för fel med internet då? :P

2009-12-12 @ 11:08:18
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0