091215


Vilken otroligt seg dag.

Har inte gjort något vettigt.
Skulle jobba matte. Tror ni att jag gjorde det. Nej!
Men imorgon, då jävlar. Då ska jag ta tag i skiten. Promise..

Just nu ligger jag och funderar om jag ska börja packa in alla kläder i garderoben.
Allt ligger ute på golvet och i fotöljen. Måste lära mig att hänga in kläder.
Det ser ut som ett kaos här inne ju.
Men det är så mycket så jag blir bara less när jag kollar på högen. usch!
Ska ta in lite kläder nu så fortsätter jag imorgon iställlet.



Egentligen ska jag vara trött nu. Men icke!
Jag måste försöka sova tidigare ffs.

Lyssnar på Kent och ska precis sätta igång med att packa in kläder.
hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0