Bakissöndag på hög nivå.


Fyyy fan vad trött jag är!
Har haft en seeeg bakisdag. Sovit en massa.
Kollat på film och tv. Ätit en massa god mat.
Och såklart druckit cola och julmust. Det är ett måste!

Hade förbannat trevligt igår.
Det var längesen jag hade så kul på Tranan faktiskt.
Vi var kvar till stägningsdags. haha
Drog därefter på max för att käka den traditionella maxmåltiden innan hemfärd.
Det var jag, Johan, Linn och Sebbe. Och vi fick såklart inte tag på någon skjuts.
Var därför tvungen att ringa mamma som sista utväg och hon var så snäll som ställde upp. Love you mom!

....

Nu är det snart jul jul jul! hihiihi
Och det är en MASSA snö ute. Så roligt och mysigt.
Därför ska vi ut och leka lite imorgon jag och några kompisar.
Det är skönt att inte växa upp för tidigt och att man fortfarande kan ta på sig täckbyxor och täckjacka för att gå ut och leka lite. Härligt härligt. :)

På tal om ingenting. 
Jag har fägat håret rött. Denna gången vääääldigt rött.
Tänkte jag skulle ta någon bild framöver. Orkade inte idag.
Som sagt, bakissöndag på hööög nivå.


Nu blir det godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-21 @ 22:07:20
Postat av: Alex

Såg att du hade ringt mig i lördags! Jag har inga pengar på telefonen som vanligt så jag kunde inte ringa upp, men ska fylla på den snart igen haha :P Var det mycket folk ute? :)

2009-12-21 @ 22:08:17
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0