091229


Jaha vad kan man säga.
Det blir inte som jag vill. Inte som jag tänkt. Inte som jag önskat.
Men vad kan man göra åt saken. Bla bla bla...


Jag har blivit sjuk dessutom. Det flyter inte på så som jag vill att det ska göra.
Men jag hinner nog bli frisk tills nyår.
Isf gör det inte så mycket. Jag kan lika gärna vara hemma också.

Jag fyller ju år snart så jag sitter och funderar vad fan jag ska önska mig.
Ett gymkort i Uppsala är prio ETT just nu. Måste börja träna så in i helvete. Och det är bra att jag har något att ägna mig åt på fritiden där också. Ja, det får nog stå högst upp på önskelistan!
Sen önskar jag mig såklart pengar och presentkort. Vill ha en massa nya kläder, men utan jobb och utan csnbidrag så kommer man inte långt.
Nej, det får nog bli gymkort!
Ska bli slim till sommaren 2010.
Har ju dessutom Kristine med mig för att träna, så det blir skit bra...

Vad händer på nyår?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0