Har sovit alldeles för mycket.


Herregud vad jag har sovit....

Lördagskvällen blev allt annat än lugn.
Först blev det bowling med Niklas, Emmy, Joel och Kristine.
Det var väldigt trevligt och jag vill bara meddela er att jag vann hela skiten! haha.
Men Emmy vann första omgången.

Senare var jag så himla vinsugen.
Vi hade ju missat att åka på bolaget så det blev hem och leta fram en flaska.
Det löste sig och ja, kvällen blev alldeles för mycket för min del. Vi gick och la oss 08.00 på morgonen.
Sov heeeeela söndagen..
Vid 6 tiden på kvällen orkade jag pallra mig hem till min egen säng. Där sov jag till 23.00 och jag trodde seriöst att jag skulle sitta vaken hela natten. Men icke!
Efter en dusch och lite kvällsfika så somnade jag in igen och nu har jag precis vaknat!

Sitter och väntar på att mammas väckarklocka ska ringa så jag kan käka frukost med henne.
Är otroligt jäkla hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0