hemfärd.


Jag är seg idag. SEG SEG SEG.

Men nu ska jag iallafall kliva upp och ställa mig i duschen.
Jacke kommer hem om cirka en havtimme och sen ska jag nog dra mig vidare till centralen och vidare till Uppsala.

Har inte kunnat sova så bra inatt. Dels för att Jacke tog den långa sidan av soffan. haha. Schysst liksom. ;)
Men jag tänker ju så mycket. Det är så mycket som rör sig i skallen på mig nu.
Det är ganska tomt egentligen.
Vet inte riktigt vad jag tänker på. Jag känner mig bara matt och less. Snurrig i bollen helt klart.

Som sagt, åker hem idag. Och det känns både tråkigt och härligt.
Har inte träffat mamma och pappa på jätte länge känns det som så det ska bli skönt.
Och jag saknar min säng ju. Underbar!
Dessutom är jag så stressad inför matten. Har inte jobbat något på evigheter så när jag kommer hem ska jag jobba jobba jobba..
Men jag kommer ju såkart sakna folket här. Det var roligt att träffa dom igen.
Det händer ju ALLT för sällan.
Men när jag flyttar till Uppsala blir det nog fler gånger hoppas jag på :)

Nuuuu dusch!


Färgen har gått ur som fan. Jävla skit! Mitt hår är hopplöst.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag vet, jag är en elak människa! men sängen var ju ledig så du kunde ju ha tagit den!

Och ja, det ska hända AS ofta att vi ska ses!

2009-12-08 @ 14:20:07
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0