huvudvärk.


Aj aj aj aj aj aj aj!
Vaknade upp idag med världens jävla huvudvärk. BLÄ!
Ska strax gå och duscha och göra mig i ordning så kanske det blir lite bättre.
Eller så sover jag vidare kanske!
Nej nej, det ska jag inte göra.

Var uppe till 4 inatt eftersom en viss person kom på besök och vi pratade en hel del.
Tiden rann iväg bara.
Vi pratade gamla minnen. Allt det som hänt. Kanske inte på det allvarligaste sättet. Men det var skönt att få prata lite iallafall. Visst, det kändes konstigt att träffa dig ensam igen, men det skulle hända någongång framöver ändå.
Det värsta är att jag tycker om dig så jäkla mycket. Och det kommer jag väl alltid att göra.
Sen är frågan om jag tycker om dig som vän eller som något mer..
Just nu vet jag inte. Vet inte vart jag har mina känslor.
Det var nog därför det var så lätt att vara med dig.

Det blir nog att jag sover en liten kort stund till.
Blev trött nu ju.






Att vakna upp vid din sida var.....förvirrande.
Kändes som att vakna upp för ett år sedan.
Då allt var bra. Då man blev glad över att du låg där med halvöppen mun och hörde dina tunga andetag.
Då man kunde kyssa dig tills du vaknade. Då man kunde bestämma sig för att krypa ner under ditt täcke och krama om dig istället för att stiga upp.
Att ha en känsla av att allt man vill göra är att hålla om dig, och inte ha möjlighet att göra det.....det är ingen rolig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0