I'm bored.


1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Katten

3. Hur lång är du? 181

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Bridget Jones Dagbok

5. Vem ringde du senast? Syster Sara

6. Vem ringde dig senast? Syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Vadå, vart kommer han ifrån då?" 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skickar sms oftast för det går fort och är gratis.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? För 4 timmar sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå

12. När vaknade du i dag? 11.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning.

14. Vilken är din favoritplats? Sängen. haha!

15. Vilken plats föredrar du minst? Illaluktande ställen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas på att jag befinner mig i utlandet någonstans och har det gött!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster i garderoben.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? RAW Comedy Club.

19. Hur stor är din säng? 160

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och linne.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 8. haha!

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm & Bollnäs.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!

26. Är du social? jag är blyg, så njaaa.

27. Vilken är din favoritglass? Choklad!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Svårt svårt. Kladdkaka säger vi!

29. Tycker du om kinamat?  Love it.

30. Tycker du om kaffe? Nej. Jag har inte lärt mig att dricka det ännu.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten, te eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Njaa. Om sängen står in mot väggen så måste jag sova längst ut!

33. Kan du spela poker? Det kan jag inte påstå.

34. Tycker du om att mysa/kela? Beror på med vem, men ja.

35. Är du en beroendemänniska? Hm, ja jag är nog kanske det.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Någon gång i framtiden.

38. Kan du några andra språk än svenska? Det ska väl vara engelska då!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ohhja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet pga dess magalika skönhet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & skor.

42. Äger du dyrbara smycken? Har några halsband från Efva Attling och armband Tomas Sabo.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Scrubs tröttnar jag aldrig på!

44. Kan du rulla med tungan? Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? OJ! typ... Kristine då bara för att jag umgås mest med henne och hon gör mig glad.

46. Sover du med gosedjur? Nej.

47. Vad har du för ringsignal? Guns n' Roses - Welcome to the jungle.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Täcke och kuddar.

50. Flirtar du mycket? Det kan jag inte påstå. Bara om jag veeeerkligen vill ha killen.

51. Kan du byta olja på bilen? Jo det kan man väl.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Men herrejävlar. Kommer inte ihåg senast jag läste.

54. Läser du någon dagstidning? Ljusnan läser man väl då och då.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Då skulle jag nog köra åt helvete. Men jag diggar och headbangar!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vilka som hade ringt mama & papa.

59. När var du i kyrkan senast? På min farbrors begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Johan Rytters och Mirtha Persson.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0