Irritation.


Irriterad!
Irritation är den enda känslan jag känner idag...
Vet inte ens varför jag är irriterad.
Jag snäser till familjen och jag skäller och är allmänt otrevlig. Vad är det för jävla fel på mig!

Jag har mina aningar till varför jag känner hat och irritation.
Händelser som hänt de senaste veckorna som jag inte vill prata om.
USCH FY och BLÄ säger jag bara..
Det är bara att bita ihop och glömma för att sedan gå vidare.


Ikväll händer ingenting.
Jag har skjutsat Jacke och Johan till krogen och nu är jag hemma för att strax sätta igång en film.
Otroligt tråkigt att kolla på film själv, men vad gör man inte då.
Vännerna har pojkvänner och mig är inte den dom prioterar i första hand då. Och det förstår jag.
Syster har gått och lagt sig. Dessutom har hon också pojkvännen här nu.
Vem återstår det att bjuda hem då....
Nej, singellivet är inte så roligt som jag trodde att det skulle bli. haha :p



Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0