jag vet ingenting längre.


Idag ska jag träffa Julia och Linn en sväng.
Bestämde mig igår/idag att jag drar vidare hemåt imorgon istället.
Då slipper jag stressa och det hade blivit så mycket strul med nyckel och allt.
Nu hinnner jag ju dessutom umgås lite med både Julia och Linn. Det var ett jävla bra tag sen.

Jag har SÅDAN jävla stor lust att flytta nu!
Var in och kikade på lite studentlägenheter igår men fy fan vilka köer det är.
Just nu känns det mörkt om att jag ska få någon, men jag hoppas på det bästa.

Och jag blir bara fattigare och fattigare.
Lever just nu på sparkontot och pengarna sen sommarjobben.
Men snart är de slut och då får jag väl börja leva på mamma och pappa. Illa!
Ska försöka få tag i något extrajobb nu tills jag börjar studera.

Det känns konstigt. Allt känns konstigt.
Tankarna bara flyger runt där inne.
Helt förvirrande.
Vad ska jag nu göra...
Jag vet ingenting längre.


....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0