Kkk.ka.aaa.aa.ll.l..lll.t.t.t.ttt


Har kommit hem från en snabb visit i stan. Köpte den sista julklappen för i år.
Känns otroligt skönt. Men mindre skönt för min plånbok..

Pappa skulle titta på en gran också såklart. Och jag skulle vara smakråd.
Men med -28 grader ute förvandlades jag till en liten 6 åring som stod och gnällde "kan vi inte åka hem"!
Bredvid stod en mamma med sin lilla dotter som grät febrilt. Jag vet inte om det var för att det var helvetes kallt ute. Men jag skulle nog gissa på att hennes fötter var bortdomnade, näsan förfrusen och att händer och fötter inte hade någon känsel. För exakt så kände jag.
Jag tyckte synd om både henne och mig.
"Välj en JÄVLA gran så vi kan åka någon jävla gång" "Jag känner inte mina förbannade helvetesfötter". Det var dom kommentarerna jag i stort sett skrek ut.
Hela händelsen slutade med att mamman till dottern gav upp och åkte hem.
Pappa gav upp han med. Hans kommentar till mamma sedan var; "det går ju för fan inte att kolla på gran när man har en liten unge med sig".
haha :p 

Nu har jag kommit hem och försökt fått igång elden. 
Jag lyckades faktiskt så nu sitter jag i dunjacka och vantar för att vänta på att det blir varmare här inne :) 
Inte det lättaste att skriva ett blogginlägg med vantar på måste jag säga.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0