Kroniskt trötthetssyndrom!


Jag har kommit på det!
Jag har kronisk trötthetssyndrom..
Det står ju så jäkla klart nu att det är det jag har.
Jag är trött ständigt och känner mig aldrig utvilad hur länge jag än sover.
Jag har huvudvärk och ibland ont i lederna.
Jag har svårt att koncentrera mig och mitt minne suger..

På internet står det att det kan orsakats av tidigare depression eller nedstämdhet.
En influensa eller liknande sjukdom kan också orsaka kronisk trötthetssyndrom.
Jag har ju haft körtelfeber två gånger under ett år och haft depression, så tammefan, det stämmer det stämmer!

Dock står det dessutom att man måste kräva att läkaren tar ens trötthet på allvar.
Varför skulle de inte göra det liksom?

Ahja, får kolla upp det här!
För jag är trött på att vara trött ständigt.
Det enda jag är bra på är att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0