Morrn'


Usch!
Jag vill inte kliva upp. Det är alldeles för varmt och gött under täcket just nu.
Så fort tån kommer det minsta utanför täcket så sprider sig en kyla i hela kroppen!

Idag ska jag fortsätta att städa fasters lägenhet och jag är tvungen att gå dit. Pappa tog bilen.
Efter städningen ska jag till läkarn och operera lite. Har några födelsemärken som jag vill ta bort så nu ska dom väck. Jag hoppas på att det inte blir stora ärr dock.

Jag undrar vad man ska käka till frukost idag då.
Jag har ju aldrig riktigt varit någon frukostmänniska. Iaf inte sedan jag började på högstadiet.
Jag vet inte. Jag har alltid blivit illamående efter frukost. Antar attt det är så tidigt på dygnet.
Men nu måste jag äta. Är ASHUNGRIG..

Tjingeling.


Den bjuder jag på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0