nattuggla..


Hemma efter en filmkväll med Kristine..
Var förbannat trött redan vid 7 tiden och allt jag ville var att sova. Men det kunde jag ju inte göra..
Vi åkte och solade innan filmdags så nu känner jag mig lite brunare igen :)

Nu är det över midnatt och jag är pigg. Det är ju självklart.
Men ska strax lägga ifrån mig datorn och försöka sova. Jag somnar nog ganska fort ändå ska ni se!

Imorgon har jag mycket att göra känns det som.
Ska träna lite hade jag tänkt. Eller mycket rättare sagt.
Har ätit så JÄKLA dåligt de senaste dagarna så nu är det dags att fettet får röra på sig lite igen. Längesen sist.
Dessutom ska jag städa hela rummet. Det är kläder överallt och en massa annat skräp. Usch säger jag bara!
Hittade två obetalda räkningar/fakturer nu när jag kom hem också, så dom måste bli betald. BLÄ.
Jag blir bara fattigare och fattigare. 


GOOOOOD NEWS BYTHEWAY!
Jag har kommit in på en kurs. Kulturantropologi. Iofs så var det platsgaranti så jag visste att jag skulle komma in. Men ändå! Kul ändå.. Står som reserv på typ 3 stycken till också som jag verkar ha god chans att komma in på.
Nu är det bara boende som ska kirras!


Kommentarer
Postat av: Jakob

GRATTIS!

2009-12-11 @ 10:14:05
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0