Nu gör jag ett försök till att sova


Som vanligt skriver jag här på nätterna.
Om jag verkligen sov på nätterna så skulle det inte uppdateras mycket här...

Jag har kollat klart på en film precis och tryckt i mig en massa popcorn. Gött!
Den filmen jag kollade på var Törnrosa. haha ;) Det ni!
Jag hade ingen lust att kolla på en film med en massa text och engelskt tal. Jag hade heller ingen lust att kolla på en film där man var tvungen att tänka lite. Barnfilmer är så najs ibland. Ja, jag är väl 10 ibland, men man ska inte växa upp för fort enligt mig!

Imorgon ska jag på massage. FettJävla skönt ska det bli kan jag lova.

Jag har nog inte så mycket mer att dela med mig av just nu.
Får se om jag kan sova nu annars skriver jag några till rader!

Vi gör ett försök. Godnatt och sov gott!



Bara för att jag längtar så in i helvete till sommaren så måste jag lägga ut sommarbilder som får mig på glatt humör! Vill sitta i sanden och bygga sandslott. Nu nu nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0