Nyår!


Jaha, när ska jag bli trött då?!
Jag var som vanligt trött vid elva, men när jag så fort kommer in på rummet och lägger mig i sängen blir jag pigg!
Det är inge roligt.
Jag vill kunna sova som alla andra.
Och vara pigg på morgonen så jag kliver upp i tid..

Imorgon vill jag nog sova lite längre så att jag är pigg tills kvällen! Nyårskvällen :D
Mina planer har varit lite osäkra, men jag tror jag har kommit på det nu.
Ska iallafall äta middag med Emmy Joel Kristine och Niklas först. Sen bada tunna... wiiihhhoo
Men mitt dilemma är om jag ska dricka eller inte. Men äsch, jag känner efter imorgon och ser om jag är sugen eller inte.
Det blir nog bra bra!

Det är förbannat tråkigt att fira nyår utan att ha någon.
Emmy har ju Joel och Kristine har Niklas.
Jag ser bilden framför mig då fyrverkerierna tänds på vid tolvslaget. Dom står och håller om varandra och jag står på sidan och lossas tycka att min situation är förbannat härlig! haha :p
Men men, det får bli så här.
Men det är därför jag funderar lite över om jag ska vara nykter så att jag kan dra hem när jag vill, eller skjutsa folk om det är någon som känner för det!

Det är sånt som visar sig imorgon helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0