Superbra dag.


Idag blev en rolig dag.
Började med att hämta upp Kristine, Hanna och Emmy.
Vi bestämde oss för att åka till Orbaden för att åka pulka i brinken. Det blåste så in i helvete där och man fick mest snö innanför tröjan när man åkte. Så till slut gav vi upp och åkte till Arbrå till tallbacken istället.
Eftersom ingen av oss hade kvar någon pulka sen vi var små så fick vi ta en varsin svart sopsäck.
Det funkade det med och det blev fan roligt efter ett tag då det gick fortare!
Man blev som barn på nytt..

När vi var alldeles för slut för att gå upp för backen igen så åkte vi och köpte glögg och hem till Emmy för att mysa med guitar hero.
Dagen var helt enkelt superbra!

Imorgon....eller ja, idag ska jag väl säga, då ska jag ta mig till stan för att kolla på sista julklappen.
Det kommer nog bli en lång dag för jag har ingen aning vad jag ska köpa. Har ingen fantasi...
Dessutom måste jag nog kolla på någon ny klänning tills på juldagen.
Vet att jag inte har råd, men får fan ta pengar från sparkontot. Så desperat är jag!
De flesta klänningarna som jag har sitter inge bra längre efter att jag gått ner lite i vikt.
Typiskt säger jag bara.
Men ja, vi får se. Ska försöka hitta något billigt skit. haha

Nu längtar jag.
Till julafton.
Och till juldagen. Vi ska ha superduper kul då! Det kan ni ge er FAN på...








Kommentarer
Postat av: Alex

Näe jag ska ut på annandagen jag :) är den enda dagen jag kan :( Du då?

2009-12-22 @ 17:02:57
URL: http://axelandrag.blogg.se/
Postat av: Alex

Japp då blir det Tranan, vet faktiskt inte om det är något speciellt då :P Sånt som märks haha! Hoppas vi ses ute på då :D

2009-12-23 @ 18:22:14
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0