Tillfälligt deprimerad


Jag känner mig lite nere. Tillfälligt deprimerad.
Jag har nämligen lagt på mig en hel del kilon den senaste månaden. All julmat och allt godis och kakor som ställs fram har orsakat detta. Inte bra! 
Det låter förbannat ytligt om jag säger att jag är lycklig när jag är smal.
Men så är det. När man mår bra i sig själv så blir man lycklig. Iaf lyckligare.
Det blev jag iallafall.
Så nu vill jag bara kräkas på mig själv. Så äcklig känner jag mig.
Jag äter en massa onyttigt och kan inte sluta. FÖRBANNADE JÄVLA JUL! 

Nej nu är det slut med ALLT sånt som klassas som onyttigt!
Ska börja träna igen dessutom!
TRÄNA TRÄNA TRÄNA!




.....
Ja, vi får väl se hur det går med detta.
Vette fan vart min motivation tog vägen.
Men nej nej nej, jag SKA skärpa mig.
Jag SKA jag SKA jag SKA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0