090730


Fyyyy fan vad jag har varit sliten idag!!
Har gått som en zombie på jobbet och bara räknat timmarna tills jag skulle sluta. Ett tag ville jag bara stanna hemma och ligga i sängen hela dagen, men som sagt. Jag biter ihop! Fast iofs var den största anledningen till varför jag jobba, att mamma blev så sur när jag sa att jag ville va hemma. hehe. Men jag överlevde hela dagen iallafall och tjänade lite extra pengar :)
Kul hade jag igår iallafall. Väldigt kul faktiskt. hihi. Det måste vi göra om något tag igen. Ska ladda upp lite bilder sen igår också tänkte jag, men det får bli senare. Är för trött för att hämta kameran. ;p

Nu har jag och Jóhan nyss tittat på den andra Harry Potter filmen. Vi har laddat hem alla filmerna så vi ska ha Pottermaraton dom kommande dagarna.
Soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0