Åker norrut!


Shit va längesen jag skrev något här känner jag. Har inte riktigt haft tid eller lust nu när jag börjat jobba. Är alldeles för trött när jag kommer hem så det enda jag har gjort hittills är att sätta mig framför teven och kolla på skit program. Jag har till och med varit alldeles för lat för att byta kanal. Så skit program kan man lugnt säga att jag kollat på.

Nu ska vi strax åka till Härjedalen till Johans föräldrar. Dom har stuga där och den här helgen var det tydligen en marknad och uppträdanden på kvällen. Larz Kristerz, Star Pilots och Markus Fagervall. haha ;p Så min mamma och pappa följer också med. :) Det ska bli mysigt.
Imorgon åker jag och Johan hem igen, men mamma och pappa åker vidare till Umeå där min syster bor. Jag kommer vara ensam hemma en hel vecka. Det är sååå tråkigt.

Nää, nu måste jag göra mig i ordning! 
Chao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0