Brunett?


Nu har jag färgat håret. Gjorde det imorse. På förpackningen stod det mörk blond...
Men jag blev då fan BRUNETT! Jag vet inte riktigt om jag gillar det eller inte. Har väl inte vant mig ännu heller men jag vet inte. Har ju varit så van med blondinskämten och den ständiga färgningen av utväxten.
Menmen, jag får se hur det blir. Jag kanske börjar gilla det. Inte är det hela världen iallfall. Man kan ju alltid färga tillbaka. Men inte än på ett tag. Måste vila håret nu så framöver kommer jag vara brunett. Bara så att ni vet! ;p





Johans tuttar fick också vara med i bild ;p


Jaha, det är så här jag ser ut nu. Och jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Mamma hatade det. Vilket var förväntat. Men gjort är gjort. 

Imorgon åker jag och Johan till Stockholm för att göra iordning i lägenheten. Hela vardagsrummet ska målas och fixas och trixas lite här och där. Jag hoppas på ett litet bio besök på lördag också om vi hinner :) Sen att man kanske hinner att träffa Jacke och Linn. Sånt som visar sig. 

Nu ligger vi i sängen och spelar kort. Ska strax sova och Johan har lovat att stryka mig på ryggen så att jag somnar. hihi, han är för goo ;p Godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Jacke

kort var det enda jag bad om! ;)

2009-07-23 @ 23:47:25
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0