Dalsjö


Nu åker jag med familjen upp till sommarstugan i Dalsjö. Skööönt att få komma upp dit och bara få slappna av och inte tänka på något viktigt. Bara att man ska få ha det bra och njuta.
Ikväll blir det att vi fiskar. Kanske åker ut med flotten en sväng och sen blir det grillning. mmmm :)
Johan följer också med och det är så skönt att han är hemma nu i 4 veckor. Vi har bara träffats på helgerna nu ett tag och samtidigt som det har varit skönt att vara ifrån varann lite så har det varit jobbigt också.
Så nu är jag glad. Jätte glad att jag får ha honom för mig själv lite :)

Det känns bara bättre och bättre inför flytten till Stockholm. Eller jag ska väl säga att det snarare är lite upp och ner. Samtidigt som jag känner att det kommer bli så skönt att få bo själv med Johan så kommer det bli mer tjaffs och bråk. Vi kommer vara tätt inpå varandra hela tiden vilket nog kommer bli frustrerande ibland.
Och det kommer bli så tråkigt för min del, för alla mina kompisar bor kvar i Hälsingland medans Johan har en del kompisar i Sthlm att umgås med. Jag känner att det är därför jag är lite tveksam till att flytta. Jag umgås ju ganska mycket med mina kompisar här hemma. Kommer bli helt ensam där ju!!! :'(
Alla säger att det går snabbt att hitta nya kompisar men då känner man inte Frida Lindblom så bra. Genom hela mitt liv har folk varit rädd för mig och uppfattat mig som en sur person. Men själva grejen är ju att jag inte alls är så. Bara för att jag hela mitt liv varit längre än alla andra och ärvt ett allvarligt ansiktsuttryck från pappa, så blir jag utpekad som en sur och otrevlig person. Jag kan också tillägga att jag är förbannat blyg. Så nej, att skaffa nya kompisar bara så där är ingen lätt match för mig! Men jag ska göra mitt bästa för att jag ska trivas i Stockholm, det är en sak som är säker iallfall...


Nu ska jag packa väskan, duscha och invänta Johan. Sen drar vi tillsammans till Dalsjö.
Bye bye.
 

Syster, Carro och jag för år och dar sen!

Kommentarer
Postat av: Jacke

Okej? Tack och adjö då! Trodde du hade en vän i mig? Linn finns också här? Julia? Det finns fler än du tror lilla kära... :(

2009-07-07 @ 11:21:07
Postat av: Jacke

klart vi vill umgås med dig dumfia!

2009-07-08 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0