Fiske.

Ikväll blev det en fisketur i Dalsjö. Tog bilen upp till sommarstugan och ut med båten på lilldalsjö. Satt och fiskade medans solen gick ner bakom oss. Väldigt sköönt :)
Vi fick 7 abborrar och en mört. Jag fick alla förutom två. hihi ;) Mamma blev lite sur när det bara nappade på mitt spö och inte hennes. Men till slut fick hon ju iallafall upp två fina abborrar.

Nu har vi kommit hem och lagt dom i salt så ska vi steka dom imorgon. Mums va gott!











På vägen hem såg vi en älg också men precis när jag skulle knäppa kort på den så sprang den in i skogen :(

Nu ska jag sova. Jag ska upp tidigt imorrn och ska dessutom cykla till jobbet. Usch!
Gonatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad avis jag blir...

2009-07-02 @ 11:45:24
URL: http://lindblomsara.blogg.se/
Postat av: Jacke

IMPONERAD över din dolda talang Frida!

2009-07-02 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0