Harry Potter kväll



Ja jo men då var det dags för mig också att fatta varför alla har snackat om Harry Potter i alla år. Jag har aldrig sett en Potter film men ikväll var det dags för den första. Och jag förstår tjusningen. Den var ju riktigt bra. hihi :) 

Jag slutade jobba kl 5 idag. Sköönt. Drog därefter direkt till Johan för att käka middag. Var så jäkla hungrig så jag tuggade med öppen mun och pratade med munnen full. Dåliga mig! 
Sedan blev det dags för filmtajm. Harry Potter och grönsaker med dipp satt fint ikväll. Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med älskling hade jag tänkt. Sen blir det sova. Känner mig mer död än levande just nu!
Men som tur är börjar jag kl 12 imorgon. Det kan jag lova att det ska bli skönt. Är så glad. ;D
 


Glada där! ;D


Kommentarer
Postat av: Alex

haha jag ska, men jag orkar aldrig :) vilken fin bild på er :D

2009-07-29 @ 00:04:48
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0