Usssccch!


Usch, idag när jag vaknade så hade jag ännu mer ont i halsen. Hostade på något konstigt vis och jag kände mig allmänt nedstämd och låg. Klev upp och drack lite vatten, men det hjälpte inte. Ställde mig därför och kokade vatten så jag kunde dricka lite te. mm, gott. Hjälpte lite grann och blev av med hostan efter några timmar efter. Jag tror jag var uppe i kanske
1½ timme innan jag kunde gå och lägga mig igen. Märkte när jag kom upp i sängen igen att klockan bara var 7. Satan. Jag hade klivit upp halv 6. :)

Sov till 11 sedan. Johan hade åkt hem, Sara hade åkt till Bollnäs för att handla. Mamma och pappa var ute och fixade med trädgården. Faaaaan, tänkte jag. Är jag så jävla trött att jag inte får upp ögonen. Helvete. Men nej, det var ju så att jag hade fått två myggbett på ena ögat. Det var helt svullet och det var jobbigt att kolla. Ful var jag dessutom.
Nu är klockan halv 8 och jag är fortfarande lite svullen. Helt otroligt. Har gått med solglasögon hela dagen trots att det inte är någon sol.  ;p



Så här såg jag ut efter någon timme.

(världens mörka ringar under ögonen också, men det är skit i samma när man är i sommarstugan :)


Kommentarer
Postat av: Jacke

haha, snyggt!

2009-07-08 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0